Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul.Miedziana 16B 59-100 Polkowice;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@carolinebutik.com.pl.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul.Miedziana 16B 59-100 Polkowice. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Zwrotu można dokonać przez Klienta na przykład:
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
Niestety w naszym butiku nie dokonujemy wymian.
Jeżeli chcesz wymienić kolor run rozmiar produktu. Dokonaj zwrotu, my oddamy Ci środki (jeśli przedmiot był nieużywany).
Dokonaj zakupu właściwego produktu.